Ulku_gmc4 Ecexxxxxx bende aynı sıkıntı stres üzüntü günüm yaklaştı adet sancılarımda başladı üzülmemek elde değil
Pnrshn Ecexxxxxx ben de adet sancısı çektiğimi düşünürken hamile olduğumu öğrenmiştim 😅 Allahtan umut kesilmez rabbim isteyen herkese nasip etsin insallah ❤️❤️
cakirbebek Ecexxxxxx evet yaa bugüne kadar umutluydum ama bugün sabahtan direk adet sancısı yani kan şimdi akacak gibi hissediyorum o yüzden umudumda kalmadı bu ay bilmiyorum bata 2 gün var
Pnrshn Ulku_gmc4 yapmayın akışına bırakın regliniz gecikirse yaparsınız. Ben şansa öğrendim. Vitaminime kanıma baktırayım diye kan testi vereyim dedim aile hekimi hamilelik bakalım mı dedi sanmıyorum ama hadi bakalim dedim o sekilde öğrendim 😅
Sena1359 cakirbebek bende de biraz olsa umut vardı bu ay ama geldi yine bugün :/ allahtan ümit kesilmez napalım..
Sena1359 cakirbebek rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur canım hikmeti vardır beklemenin biz bilmiyoruz 🤲