Madamcll Merhaba anne adayları 🥹 26 martta idrar testiyle gebe olduğumu öğrendim çizgim baya belirgindi. Dün kan verdim betam 1852,3 çıktı . Son adet günü başlangıcım 25 Şubat . 2 martta yıkanmıştım . Sizce kaç haftalık henüz muayene olmadım .
Edaaaa1412 Madamcll merhaba aynı günde idrar testinde pozitif görmüşüz kan tahlili verdim sonuçlar çıkmadı henüz bende hala emin olamıyorum
Es_Vera Madamcll merhabalar bende 26 martta idrar testiyle öğrendim aynıyız . ☺️sağlıkla gelsinler miniklerimiz inşallah hayırlı mübarek olsun
SevvaallEr Değerin yuksek 4-5 haftalık vardır canım ama her beta olcum oran haftaları farklılık cıkarabıliyor bu durumu oranın haftasına gore 4 olabılır baska bır hastanede mesela o oran 5 haftaya tabidir. Ama geç dollenme falandır degerın gayet guzel gıdısatına bak yeterli saglıkla kıcagına alırsın ınsallah✨🫶🏻
Madamcll Edaaaa1412 çok bekleyip ümidi kestiyseniz rabbim ümidi kesip oluruna bırakınca nasip ediyormuş onu gördüm 🥹 bence sizde gebesiniz inşallah 🤲🏻
Es_Vera Madamcll 26 da idrar 27 de beta yaptırdım . 590 çıkmıştı . Şu an kaç ne durumda bilmiyorum . Devlette randevu bulamadım ist da yaşıyorum . Yarın özele gitmeyi düşünüyorum kontrole . Bu uygulama da 5+1 gösteriyor
Madamcll Es_Vera bende yarın tekrar beta yaptırmak istiyorum acilde yaparlar inşallah. Bayramdan sonra da muayene için doktora gitmeyi düşünüyorum. Eğer yarın ki beta sağlıklı artarsa
Hifaakim Madamcll bende 4+ 3 beta rakibi yapıyoruz şuan erken olduğu için 1 hafta bekleyip gidicem doktora benimde bir düşük bir kimyasal oldu korkuyorum açıkçası geç kalırmıyım diye ama bakalm