Aden_Umay öksürük için antibiyotik tedavisi işe yaramaz zaten bu hastalığın maalesef en berbat yanı geçmeyen öksürük. Ben de 25li haftalarımda yakalanmıştım. C vitamini serum ve parol serum harici hiçbir şey almamı istemedi doktorum ki ateşim de baya yüksekti. Ona rağmen ıhlamur, bol ılık duş, sirkeli bezle soğuk uygulama günde 2 parol hap ve her sabah kendi sıktığım portakal/mandalina/greyfurt/limon karışımı atom meyvesuyu (süzülmeden tüketilecek, posalı olacak.) hariç hiçbir şey yapmadım.