Merida06 Arkadaşlar merhaba bugün 6+4 de doktora gittim 2 kese göründü birinde bebek oluşmuş kalp atışını duydum fakat diğer kese duruyor ama daha boş ilerleyen zamanda oluşadabilir olmayadabilir dedi doktor bu durumu yaşayan oldu mu çok stresliyim
Melisalp Merida06 canım aynı durumu arkadaşım yaşadı, bir kesede bebek var diğerinde yoktu, yok olana dokunmadılar, var olan bebek büyüdüjçe o kese de kayboldu içerde
2cocuk2kopek Merida06 9. Haftaya kadar bekle canım belki geç döllenmedir o arkadaşımda öyle oldu hamileyken 2 hafta sonra üstüne hamile kaldı ilk gitti yoktu 9. Haftada gitti vardı🙈
Merida06 Melisalp Acaba oluşur mu ki benimki sonradan arkadaşınız kaçınca haftada öğrendi acaba kaybolduğunu
Merida06 2cocuk2kopek Bende geçen hafta gittim tekti bu hafta 2 kese var diyince çok şaşırdım nasıl oluyor böyle durumlar sonradan hamile kalınabiliyor mu yani anlayamadım
Alyadnz33 2cocuk2kopek Yanlışınız var hamile lik olunca tekrardan üstüne hamile kalma şansı yok maalesef
2cocuk2kopek Merida06 evet canım olabiliyor 🙈 zaten gebe kalınca hemen korunmalı olarak devam edilmeli ilişkiye sonrası hamilelik içinde tehlikeli oluyor 🙈🙈
Merida06 2cocuk2kopek Yani zaten yumurtlama dönemine 2 gün kala ve yumurtlama gününde oldu ilişkim çok şaşkınım bu durumu görünce ne düşüneceğimi bilemedim
Merida06 AyceMom Allah bağışlasın sağlıklı olsun da bende ikiz gebelik de bakımı da çok zor umarım başta sağlıklı ve hayırlı olmasıyla tek olur diye düşünüyorum ama sanki benim sonradan oluşacak gibi hissediyorum kızlar dua edin bana
AyceMom Merida06 bende hep taşıyabiliceğim yükü ver allahım diye dua ettim allah hepimizinkini bağışlasın🥺🥺 bizim ikinci kesede kayboldu ama baya bir süre geçti 8-12 hafta arasıydı yanlış hatırlamıyorsam
Merida06 Alyadnz33 Bilginiz varsa şöyle bir şey oldu o yüzden mi iki gebelik var acaba yumurtlama gününe yakın ve o gün ilişkide bulunup bir de 10 gün sonra olmuştu korunmasız bir ilişki acaba o zaman döllenme durumu olmuş olabilir mi ben anlayamadım
2cocuk2kopek Alyadnz33 hayır var arkadaşım da oldu 6 haftalıkken gitti tek kese tek bebek. 9. Haftada gitti 2. Kese ve bebek olulumu vardı
Merida06 AyceMom Bende o şekilde dua ediyorum benim birde 4 yaşında oğlum var çünkü okul durumu olacak bu sene çok zor olacak benim için. sizde dua ederseniz çok sevinirim 🙏 peki siz kalp atışını duymuş muydunuz kaybolmadan önce keseler
Merida06 AyceMom merhaba daha önce aynı durumda olduğumuz için soruyorum kaçıncı haftada ikinci keseniz yok olmuştu hatırlıyor musunuz ben 9+4 de hala ikinci kese vardı cuma günü tekrar kontrole gidicem içinde bulgu var ama kalp atışı yok dedi doktor çok korkuyorum siz nasıl geçirdiniz bu süreci
AyceMom Merida06 evet bitanesi boştu ama diğeri dolu ve kalp atışı vardı 😌 Allah yardımcınız olsun sizinde 🙏🏼
Merida06 2cocuk2kopek Benimde öyle oldu da o arkadaşınız ikisinide mi doğum yaptı kafam çok karışık bi yandan stres kaygı 😥 nasıl olacak bilmiyorum