Kızlar bebetime testi yaptım normalde sancım var ama adetim bir gün gecikmeli fakat test biraz bulanık ama negatif çizgisi tam çıktı ancak pozitif çizgi tam 1 saat sonra çok az belirginleşti sizce ne yapmam lazım bebetime güven oluyor mu ?yapan varsa kaç dakika da pozitifi gördüler