Nurselinay Merhabalar, kızıma Öztürkçe isim koymak istiyorum ancak 3 seçenek arasında kaldım. (biri çok baskın ancak oyları etkilemeyeyim şimdi😅)Sizlerden de fikir almak istedim ☺️
rosatue Nurselinay Olmuş, olmaz olur mu🤗 tek isim daha asil geliyor bana sırf ondan öyle yazdım. Bu arada soyismin benzer olması İlay İlhan çok hoş bence.
baharhanimm _tugcee simay da güzel ama ben Gökçe çiyim ya sade Gökçe koymak istiyordum bu ara eşimin kararsızlığı beni de etkiledi 🫣
Nurselinay _tugcee bir ara düşündük Simay yada Aysima şeklinde ama bu üçüne indirgedim artık karar vermek istiyorum çok zor 😂
Nurselinay baharhanimm benim eşimde bir ara sadece Gökçe olsun dedi ama Gökçe geçen sene de çok konulmuş ben kararsız kaldım 😢
baharhanimm Nurselinay evet kesinlikle 🫣 sanki birini koysam sonra öbürünü niye koymadım diye pişman olacakmış gibi hissediyorum
Nurselinay Phyloo Bilge de öyle değil mi sanki ya hem güzel hem eskimeyen bir isim gibi geliyor bana 🫠
Nurselinay Phyloo hadi ya bende Bilgehan şeklinde erkek duydum ama sadece Bilge’yi kadınlarda duydum genelde