Melikeakkc Aslaninannesi_ canım valla yapacak bişey yok bebek nasıl uyuyorsa öyle uyutucan zamanla giriyor düzene yapacak hiç bişey yok. İlk 1 yıl zor geçiyor gerçekten
Yogurtlupilav Aslaninannesi_ bir süre öyle devam ediyor ama geçiyor canınızı sıkmayın. Oğlumda white noise ile uyuyordu, 1,5 yaşında fln bıraktık..
Seyma0323 Aslaninannesi_ bazen kapatmaya unutuyorduk cocuk coktan uyumus oluyordu ama aliskanlik olduydu😂
NNewbabyy Aslaninannesi_ Benim kızımda 5 ay ağladı kabus gibiydi geçince çok şaşırmıştık aglamadigi için çocuğa bişey oldu sandık 🥹😂
ysee Aslaninannesi_ sesini kısıp iyi duyabileceği bir yerde bulundurun sesi. Yada kundak yapın bence bir iki mırıldanıyolar ama geçiyorsa
Aslaninannesi_ ysee kundak yaptırsa sorun kalmıyor zaten canım bir kere yaptık çok huzurlu uyudu ama şimdi yapamıyoruz katılıyor aglamaktan