Aslaninannesi_ Kızlar bebeğim beyaz gürültüsüz uyumuyor sabaha kadar fön sesi kafam şişiyor artık kapattığımız an gözünü açıyor ve çığlık çığlığa ağlıyor uyanıyor anında , 42 günlük daha bir önerisi olan var mı ?
Bus-ra590 Aslaninannesi_ benim yeğenim öyleydi ve uzun süre hep o şekilde uyuttu malesef 🥹 sanırım belirli bir zamandan sonra zararı da varmış diye okudum biryerden yine de araştırın
Alpmom__ Aslaninannesi_ bizim bebeğimiz de öyle . Malesef ki sese çok duyarlı bir bebek. Uykuya geçtiği an rn ufak ses duysun anında gözlerini açıyor. Fön makinesi açıyoruz. Hatta hastalandık telefondan açmaya başladık . Uykuya daldıktan sonra hepimiz baya sesini kısıyorum . Zamanla da düzelir diye düşünüyorum . Açmazsam ne iş yapabiliyorum ne başka bir şey . Hani bebekler uyanmazdı bu seslere 🥲🥲
brnaksyince Aslaninannesi_ kızım yeni doğduğun da onunla uyurdu, öyle alışmışım ki açtığım an benim de uykumu getirirdi 😃 uyku düzeni oturdukça gerek kalmıyor. 40 döneminde hergün açıyordum.
Fatmadmr37 Aslaninannesi_ benim kızım da kolikti bir süre hep beyaz gürültü ile uyutmaya çalıştık ama dediğiniz gibi artık o ses beynimi tirmalamaya başladı ve bebeklerde de uzun süre de kötü etkisi olduğunu okudum ne kadar doğru bilmiyorum tabiki. Sonrasında hep kızımı Hz. Fatımanın ninnisi ile uyuttum bize bile cok iyi geldi huzur buluyor insan. O ninniyi çok sevdi şimdi 2,5 yaşında hala uyuturken onu açarım.
Aslaninannesi_ Bus-ra590 Doğduğu zamanda uyumuyordu hemşire önerdi seviyorlar diye orda mı alıştı bilmiyorum bizim bile kafamız sisiyor ne yapıcaz bilmiyoruz 😢
Bus-ra590 Aslaninannesi_ anlıyorum artık bizde alışmıştık o sesi bazen uyuyamadığımda ben bile açıyordum 😂 belirli zamansan sonra bırakır ama yeğenim 1 yaşına kadar neredeyse dinledi
Aslaninannesi_ Alpmom__ bizimde öyle en ufak seste gözünü açıyor kuş uykusuna yatıyor sanki ne yapcaz bilmiyorum
Alpmom__ Aslaninannesi_ buziki orhan da açıyorum arada . Vallahi gün içinde açmadığımda bile beynimin içinde çalıyor bu sesler 😁😁 kafam beynim kalmadı . Tek uyusun da razı geliyorum
Aslaninannesi_ Fatmadmr37 zaten inanılmaz gazlı bir bebeğim var dediğiniz ninniyi deneyeceğim teşekkürler
Fatmadmr37 Aslaninannesi_ cok iyi anlıyorum sizi 7 ay çektik bizde o gazı. Gecemiz gündüzümüz birbirine karıştı kendimi unutmuştum tek derdim uyumasiydi. Size de iyi gelir inşallah ninni🌸
Serap09 Aslaninannesi_ doktor ilk 4 ay olacak bunlar dedi bilmiyorum inşallah geçer yoksa uykusuz halim duman hemde kucağımda uyuyor sadece
Aslaninannesi_ Fatmadmr37 evet canım damla falan işe yaramıyor çığlık çığlığayız sürekli 😢 amin canım inşallah Allah razı olsun
tatlibebegim_ Aslaninannesi_ anne karnında suyun içinde beyaz gürültü gibi ses oluyormuş o yüzden hemen uyanıyofur benim bebeğimde o şekildeydi sonra başım şişmişti pış pış açıyım dedim 11 aylık pış pış açık kapattığım an gözler fıldır fıldır😂
Aslaninannesi_ tatlibebegim_ pış pışa razıyım benim bile uykumu getiriyor o 😀 ama bu fön sesi kafayı şişiriyor 😀