rumikaa Kızçeler 2 hafta oldu doğum yapalı bugün 5 6 damla kanamam olmuş sadece normal mi ? 40 gün sürer falan sanıyordum ama
Glhayat_54 rumikaa kişiye göre değişiyor bu durum ve rahmin içerisi ne durumda bilemiyoruz😊 Mesela benim regl gibi sürmüştü sonra su gibi akıntılarım oldu, bi süre sonra oda kesilmişti. Kimininde 40 gün sürüyormuş belli olmuyor yani bu durum.
Merve-metin rumikaa kişiden kişiye değişir o benim 40 gün sürmemişti asla 25-30 gün ancak sürdü sonra kesildi oda sürekli değil ilk 10 gün hergün kesildi sonra kesik kesik geldi 1 gün geliyorsa 1 gün gelmedi
mlkkk rumikaa sürekli böyle yoğun gelmiyor bi süre sonra azalıyor bazen bi kaç gün gelmiyor leke gibi geliyor sonra yine geliyor yine azalıyor benim 52gün sürmüştü adetle birlikte yani komple kesildiğinde adetimi de görünmüştüm
Merve-metin rumikaa herkeste dolu dolu 40 gün gelecek diye bir kural yok canım tamamen bünye meselesi
tombikdoner22 rumikaa herkesin farklı oluyor o sanırım. Benim tam 40 gün sürdü 41.gün bitti yoktu hiç bir şey. 2 hafta sonra tekrar adet görmeye başladım😂 Sonra da düzenli olarak adet görmeye devam ettim.