Ceyda_Aras evinsekmann normal 22 bin diye söyledi arkadaşım doğumu orda düşünüyor bana da orayı önerdi
Ceyda_Aras mrsmonthtic Valla bana da arkadaşım söyledi çok yakın arkadaşım gidiyor düzenli çok iyi bir doktor diyor bir şey sorduğum da aklımda soru işareti kalmadan cevaplıyor demişti gitmek henüz nasip olmadı henüz