Su92 10.4 düşük tansyonami giriyor bilmiyorum ama hamilligimin ilk zamanlarında bende düşük tansyonla karşılaştım emin ol düşük tansyon yüksek tansyondan iyidir en azından sık sık koyu çay içiyordum tatlı yiyordum tuzlu ayran içiyordum duzliyirdu şuan yüksek tansyonla baş etmeye çalışıyorum ve düşüremiyirum yüksek tansyon düsüge göre daha kötü o yüzden endişelenme yükselmeye çalış