Ben 27. Haftadayım bende de aynı sorun var. 3 4 haftadır devam ediyor hatta artık sağ elimin iki parmağı hissizleşti o derece. Tencere falan kaldıramıyorum. Doktor magnezyum verdi bi parça daha iyi hissediyorum. Bi de yanında magnezyum değeri fazla olan maden suyu içiyorum. El bilek ateli de aldım geceleri takıyorum. Baya faydasını gördüm. Benim de ödemim çok maalesef. Yürüyüş de iyi geliyor.