senatss Anladım, çok teşekkür ederim. Bende tam kanama başlayamadı 2 gündür kahverengi leke geliyor ama kanda belli oldu kimyasal olduğu. Yeni regli beklemeden denemek istiyorum ama bakalım. İnanın aklım karmakarışık oldu, ne sorsam onu bile bilemiyorum. İlgilendiğiniz için çok sağolun tekrar 💖