Emanetimi_bekliyorum umutluanne7 yapar tabiki ama kilo almamaya bakın kilo aldıkça konforunuz düşüyor ilk bebegimde çok kilo aldım çok zorlandım bunda dikkat ediyorum inşallah sağlıklı şekilde dogar ben de kilo almam hayırlı şekilde 🤲🏻
Krystal umutluanne7 Yapabilirler sıkıntı olmadıkça. Benim yengem normal doğum yapacakti yeğenim kordona tutunmuş gelmek istemedi günü de geçtiği için mecbur sezeryan oldu.
umutluanne7 Bsra_blc arkadaşlarım korkutuyor kilolu zor olur sezeryan rahatlık falan gibisine ama ben Allah nasip ederse kolay ve normal doğum hayal ediyorum 🥹
Nanelimon_19 Bsra_blc ayy gerçekten mi bende sürekli bunu takıyordum kafama yaa ilk doğum normaldi 79 la doğum yapmştım bunda malesef 83 oldum daha 2 ayım var zorlar mu diye düğünüyordum
Bulutlarda Bsra_blc Şeker vs var mıydı bende kilolu hamile kaldım ve diyabet hastasıyım İnsülin kullanıyorum. Vajinal doğum istiyorum ama sezaryen yaparlar gibime geliyor.
Bsra_blc umutluanne7 kimseyi alidiriş etme bende çok korkuyordum üstelik bende bide panik atakta vardi canim bide ben 41 haftalik suni sanciyla doğurdum ama ona rağmen çok rahat bi doğum oldu şuan yine hamileyim rabbim bana ve herkese normal doğum nasip eder inşallah
Fufu09 Ben 90 la kalmıştım 95 olmuşum🥹🥹🥹üzülüyorum da verilir doğumdan sonra inşallah doktor artık kilo almamaya çalış dedi bakalım artık inşallah almam
Fufu09 umutluanne7 evet normal doğum düşünüyorum inşallah olur hangisi hayırlı ise o olsun hakkımızda inşallah 🤩
Bsra_blc Bulutlarda şekerim yoktu kizimda, mide ameliyati oldum şuan hamileyim ikinciye 39+1 ama şekerim cikti insülin kulanmiyorum ama inşallah normal doğumun olur 😊