rabiayy Kızlar 11 haftayım. Sol göğüs ucum inanılmaz kaşınıyor ve acıyor gibi, normal mi acaba bu durum? Arada sızlıyor
Kbr-cnbrc rabiayy normal cnm bende çok çektim hala ara ara oluyor 20+4 haftalık göğüslerimde çok büyüdü :)
Kelebek27_ rabiayy bende şimdi eşime onu diyodum 31. Haftadayım ama kaşıntı hiç mi azalmaz durmaz. 31 haftadır kaşınıyo 🤣 uçlarını sıkasım var sıkamıyorumda 🤣🤣
Premsescik rabiayy benim başından beri öyle uçları kendi neler cekiyorum doktor nemlendir dedi bana sürekli
Sevinc44 Baharkle hayirrrr yalnız degilsin, ilk hamilelik belirtilerimden biriydi. Aşırı büyüdü benim de 🥲 25+2yim şu anda, 20lerde sabitleniyor gibi hahahsh
Dygu09 Göğüs kaşıntısı için çözüm varsa bende alırım bi yorumunuzu çok aşırı kaşınıyor dayanamıyoruuum 14+2🫣
Lillith Dygu09 bol bol nemlendirin kaşınıyor bir de su için bolcana, yağ sürmeyi de ihmal etmetin çatlak yağı 🥰 ben de 21+3 oldum başlarda kaşınıyordu şu an öyle bir durum yok geçer merak etmeyinnn
Dygu09 Baharkle Benimde öyle normalde küçücüktü bu kadar büyümeye çatlaması normal ama kaşıntısına dayanamıyorum 🫠
Baharkle Dygu09 sizin yine küçükmüş,benim küçük değildi ama iyice büyüdü umarım daha fazla büyümez 😒 sizin cinsiyet kızmı
Dygu09 Baharkle Umarımm bolca nemlendirmeyle devam, Erkek dediler ama 16.haftaya kadar kesinlik veremem demişti 😊
Dygu09 Baharkle Aşermelerden de anlamıyorum ki tatlı ekşi aynı anda istiyor canım resmen 😂Gerçi önemli olan sağlıklı olması ama insan merak ediyo ediyor tabii 🫠
Dygu09 Lillith Bütün tuşlara basmış gibi sürmediğim yağ kalmadı 🤭 İnşallah bir an önce rahatlarız sizin gibi 💗
Sevinc44 Dygu09 yaa umarım iyi gelir 😊benim de uçları özellikle çok kaşınıyordu ama geçti hepsi. Yag rahatlatıyordu. Hangi marka kullaniyorsunuz?
Dygu09 Sevinc44 Tatlı badem yağı ve kakao yağı kullanıyorum duşta da hindistan cevizi sabunu ile bitiriyorum diyelim hatta Aydınlı olduğum için bulmam kolay oluyor doğal zeytin yağı bile karıştırıyorum bazen badem yağına 🫠 Önereceğiniz başka çözüm varsa seve seve denerim 🫠