İyi akşamlar pazartesi kan testi verdim beta hcg 15 çıktı dün tekrar verdim 5714 çıktı doktor ultrasondan baktı birkaç tane miyom var ağrın olur dedi 1 tane sağlıklı kese var dedi 2 tane de çok belirsiz kese var muhtemelen onlar kaybolur dedi ama ben çok korkuyorum kızlar çoğul gebelik istemiyorum bu konuda fikri tavsiyesi olan var mı