Nur1907 7 aylık hamileyim arkadaslar dunden beri dişim com fena agrıyor ilac falan kullanamıyorum napabılırım agıl yardım edin lütfen :(
Hsrtm Nur1907 karanfilli koy agrıyan yere su aralar bende çok muzdarip im dişten karanfil yağını da çok tasfiye ettiler aldım ams kullanmışlığım yok
Btugl Nur1907 disinde kırık yada delik varsa parol kır koy cnm ben hamileliğim boyunca hep öyle yaptım şuan bebeğim 23 günlük hala parol koyuyorum dişçiye gidicem bebeğim küçük acikir ağlar diye daha gitmedim
Nur1907 Btugl dolgunvardı kırıldı ortası oyuk içine gecıce dolgu koymustu oda dustu kanal olmask gerekıyormus bı denerim saolun
Kkubraa Nur1907 geçmiş olsun , öncellikle diş doktoruna görün daha sonra doktor ilaç verirse kendi kadın doğum doktoruna sor kullan diyorsa kullan o acıyı çekme çok kötüdür diş ağrısı.
Nur1907 Kkubraa yarın gıdıcem herhangi bir ilaç verecegını sabmıyorum daha onceleride boyle olmustu :(