mervedgnn44 Merhabalar 40+2 de doğum yaptım fakat bebeğim 2 hafta gerilemişti 38 haftalık doğdu atak haftasını hangisine göre hesaplayacağım bir bilginiz var mı?
dilaradoyan mervedgnn44 40haftalık doğum üzerinden hesaplanır. Artı2hafta eklemeniz lazım. Örneğin 10.haftaysa atak dönemi beneğinizde 12.haftada denk düşer ortalama
rosatue mervedgnn44 O atak haftaları yalan. Boşuna kendinizi strese sokmayın bence. Çocuklar gelişiyor. Gelişim sanrısı diyelim geçelim.
mervedgnn44 rosatue açıkçası ben doğru buluyorum çünkü ne zaman bebeğimde bir terslik anormallik olsa bakıyorum atak haftalarına denk geliyor ve sonrasında muhakkak yeni bir davranış kazanıyor