bildircinannesi Merhabalar çatlamanın üzerinden 9 gün geçti yarın 10 olacak beklenen adet tarihime de 4 gün var erken gebelik testi elimde var sizce yapmalı mıyım erken mi
DeneyimliMom bildircinannesi ben aynı durumdayım yarın iğneden sonraki 10. Gün olacak dayanamayıp test yaptım. Ve maalesef negatif…
MinikMucizem____ bildircinannesi bekleyebilirseniz daha sağlıklı olur, şuan negatif çıkma olasılığı çok yüksek, regl gününüzün geçmesini bekleyin derim, insan stres oluyor ama yapınca daha çok geriliyor insan kendimden biliyorum
busrax_ bekleyebiliyorsanız bir kaç gün daha bekleyin. yok illa yapacağım derseniz çatlamadan 10 gün sonra çıkma ihtimali var
bildircinannesi DeneyimliMom bu durum beklemekten daha üzücü oluyor biraz daha sabretmek lazım o halde 😕
bildircinannesi MinikMucizem____ Ay evet gereksiz bir gerilme ve aşırı heyecan durumu oluyor beklesem daha iyi olacak sanırım 😊
MinikMucizem____ bildircinannesi Ben bu ay test fln yapmıcam reglim 2 3 gün geçmeden yapmamaya çalışacağım,beklemesi biraz zor ama bu ay sabredeceğim, regl tarihime 10 gün var beklemeye devam edeceğim artık🙏 Güzel haberler alalım inşallah hep birlikte🤲