Bugun doktora gittim bebek için herhangi bir sıkıntı olmadiğini söyledi ama benim için yaş riskin çıktı dedi 26 yaşindayim değer 1:849 cıkmış riskli gebelik polınlıklıgıne gönderdi ama ben gitmek istemedim açıklama etti ama ben pek anlamadım ne gibi riski var bu yaş riskinin ne olabilir.? aranızda bilen varsa belki biri anlatır youtube izledim ama hep 35 yaş ve ilerisi diyo