Buketyyy stres yapmayın bebeğinize kavuşacaksınız onu düşünün ben gecenin bir vakti suyumun gelmesiyle acil sezeryana alındım bebegim tersti dönmemiştti ve inanın yaptıgım tek şey saglıklı bir sekılde dogması için dua etmek oldu ve dua ben dua ettıkçe sanki birden ister istemez sakinlik geliyordu ve herşey yolunda gitti çok şükür sağlıkla kucağıma aldım bebegimi önemli olan tek şey sorunsuz sağlıklı bir şekilde doğması umarım sizde sıkıntısız rahatt bir doğum yaparsanız