Melodibiri1 Doğum izni raporumun haftası geldi 32. Haftam ama resmi tatil olduğu için doktorlar izinli bu yüzden alamıyorum 33. Haftada alsam bi sorun olur mu ?
Efendininannesi Melodibiri1 sorun olacağını zannetmiyorum ama çalıştığınız yere sorun prosedürü biliyolardır heralde yada doktorunuzun numarası varsa onada sorabilirsiniz
Esum48 Melodibiri1 canik benim de gecen sene oyle oldu bayrama geldi 32. Hafta. 33 te aldim sorun olmadi ama soyle bisey var dogum oncesi izinlerim iaktariken 1 haftayk aktaramadim. Yani 7 hafta aktarabildim calistigin kurum devlet mi ozel mi bilmiyorum da
Melodibiri1 Filizm bugün alırsınız zaten ben pazartesiden sonra 32. Haftama giriyorum o hafta bayram tatiline denk geliyor
Zehra_arsln Melodibiri1 canım sen SGK ara böyle bı durum var diye onlar seni yonelendirir belki çünkü eğer çalışamaz yada calisabilr raporu almazsan doğum parası ile ilgili sorun olabiliyor danış sen ara
Melodibiri1 Esum48 özel ama 37 e kadar uzatabilşrsin demişti uzattırıcam iznimi eğer 33 alabilirsem çok iyi olcak 🥲 alamazsam cok üzülürüm ihtiyacım var
Esum48 Soniko aldigin raporda 33.hafta yaziyor 40 a kadar hesapliyoruz bu yuzden 7 hafta demisti bana raporu verirken
Esum48 Soniko hicbir turlu sorun yok da aktarcagin sure kisaliyor 32+0 da alsan 1 haftani aktarabilirsin gün gün hesapliyorlar 32+5 te alsan 2 gun aktarabilirsin o sekilde