heyecanli1anne__ Kızlar 11+3 haftalığım yemeklerden sonra özellikle akşamları ki öyle tıka basa yemiyorum ama nefes alamıycak derece de karnım şişiyo oturamıyorum karnımı gören 7 aylık hamileyim sanar 🤦🏻♀️böyle olan var mı
Yenibirisi heyecanli1anne__ sadece akşam değil ama bi seyler yedikten sonra dayak yemiş gibi oluyorum aşırı yorgunluk oluyor bende de
minismom heyecanli1anne__ 8+3 üz benimde aynı yaa aksam yemeginden sonra oluyo su ictikcede sisiyorum sanki 7 den sonra biseyde yemiyorum doymus sekildede kalkmıyorum sofradan ama neden boyle oluyo bilmem
gizem_esmr heyecanli1anne__ gebelik boyunca sindirim 2 kat yavasliyor canim bundan dolayi siskinlik ve gaz sorunu oluyor cok normal 🩷
Busra2013 heyecanli1anne__ bende oyleyim sisiyorum sonra da midem sertlesio nefesim daraliyor nabzim bole yukselio kalbim hizli atiyor 13+2