Bebito007 Kızlar 22+5 günlük gebeyim iki gün öncesine kadar bebeğimi hissediyordum ancak iki gündür tam hissedemiyorum. Bugün sağlık ocağında kalp atışını da duydum ama içim hiç rahat değil
dilaradoyan Bebito007 bu haftalarda düzenli hareket olmaz zaten. Kalp atışını da duymuşsunuz meraklanmayın
A145N Bebito007 23+4 den söylüyorum bu hafta çok hissediyorsunuz hatta eşiniz elini koyduğunda bile hissediyor 22 haftada normal bı gün hissedip üç gün hissetmezsiniz içinizi rahat tutun sesiz sakin ortama geçip sağ yada sola doğru uzanın tatlı biseyler yeyip
Han23 Bebito007 28 haftadan sonra bebiş hareketleri düzene giriyor. Benimde o haftalar 2-3 gün nerdeyse hiç hissedemediğim oluyordu. Daha cok minik🤍ama insan huzursuz oluyor tabi. Kalp atışınıda duymuşsunuz telaşlanmayın 🤍
Janssue Bebito007 sol tarafınıza uzanıp bir kaç kez öksürme hareketi yapın belki uyuyordur uyandırırsınız. Benim plasenta karnımın ön tarafını kaplamıştı o hafta çok az hissediyordum bebek içerde sürekli yer değiştiriyor ultrasonda bile 3 saat uğraştık yüzünü bize doğru dönsün diye