Kızlar selam bugün doktora gittiğimde amniyotik bant olduğunu bebeğin daha küçük olduğunu büyüyünce takipte kalmam gerektiğini ve ilerleyen zamanda uzuvların zarar görebileceğini ölümle sonuçlanabilir bile dedi bana bunu normal bir kadın doğumcu söyledi kalın bir şerit gözüküyor kesede ama perinatolojiden de randevu aldım 9 haftalığım başına böyle gelen var mı okadar morelim bozuk ki ağlayıp duruyorum 😔😔😔😔