Cansyy 36+1 im 38 de doğsun gecikmesin istiyorum. Nst de sancı çıkmıyor çatı muaynesi de daha olmadım bebek baş aşağı . Doğuma hazırlamak için neler yapıyorsunuz?? Hurma yemek vs .
Esrakzly Cansyy ben hurma yedim evde de baya egzersiz yaptım kapi kolunu tutup squat yaptım birde instagramda bir ebe var orda hareketler vardi onlari yaptım sanci var açılma kapalı ama bebek baya asagidaymis pazartesi yatis verdi doktor