Sevdakhrmn erken doğum riskim varmış bu hafta hemen harıl harıl hazırladım ama ben açıkçası bütçeme göre koydum her şeyi çok çok almadım
2 tane zıbın takımı koydum (bu işte zıbın tulum eldiven şapka olanlardan)
2 tane alt üst takım koydum (pantolon ve uzun kollu şeklinde olanlar varya içine de geçen gün e bebekten 5liraya çıtçıtlı badi almıştım ve çok kaliteli ondan koydum)
2 tane çorap koydum (şapka ve eldiven zaten tulum takımının içinde oluyor hep)
1 tane anne örmesi hırka 😊 1 tane pamuklu hırka koydum
10 tane bez koydum
1 tane nohut battaniye 1 tane ince pamuklu battaniye 1 tane de müslin örtü koydum
3 tane ağız bezi koydum belki kusarsa falan diye
1 paket ıslak mendil koydum
1 küçük 1 orta boy havlu koydum
(yine de 2 tane zıbın ekstra koymayı düşünüyorum çişi falan geçerse diye) bunları hep kendim ordan burdan kombinleyerek aldım lcwdir civildir o yüzden uygun bir çanta tuttu benimki. Hastane çıkışı adı olduğu için maalesef çok pahalı. Belki fikir olur 😊