Glsu Selam kızlar şeker yüklemesi için gidicem bu hafta, İstanbul’da Ücret hakkında bilgisi olan varmı acaba?
Hilalst Glsu ben sisli kolana gidiyorum 90 tl dediler 90 da zaten kontrole veriyorum , 450 de detayliya verecegim , o yuzden seker yuklemesini devlette yaptiricam :)
sevil87 Glsu sağlık ocağı ücretsiz yapıyor fakat ebe dedik devlete yaptır dedi Burda sonuçların çıkması uzun sürüyor sağlıklı sonuç alman için devlet yaptırman daha iyi
Hilalst Pek yaptirma taraftari degildim doktorum yapicaz diyince bide devletten fikir almak istedigim icinde gidiyorum acikcasi
Glsu Hilalst benimde doktorum önemli olduğunu söylediği için yaptırırıyorum çünkü doktoruma çok güveniyorum o sebeple yaptırıcam 👌🏻
Glsu Benimde tahminim çok pahalı değil gibi ama bilemedim açıkçası bende detaylıya 420 verdim ama değdi açıkçası detaylıda önemli taramalardan ve iyi bir perinatologta yaptırmak çok önemli 👌🏻