Kızlar 18 martta çalışır almıştım . 28ine kadar yıllık izin girdirdim. Yarın normalde çalışamaza çevirmem lazım ama doktor yok pazartesi günü alsam ne gibi sıkıntı olur ? Birde devletten çalışamaz rapory alabilir miyim? Muayene ücreti ödemek istemiyorum çünkü