dilaradoyan 32hafta sonrası muayene sıklığınız ne oldu hanımlar? Doktorunuz ne kadar sürede bir çağırdı.
Rafaelli dilaradoyan 4haftada bir cagırıyor hep oldugu gibi, sorun oldugundq sık cagırıyor,36haftadayım en son 34gitmişdim
dilaradoyan Kpd 4haftada1 gidiyordum ama son kontrolümde perinotojideydim. Kendi doktoruma gideceğim sonraki kontrole ama en sonuncusunda ona gitmediğim için soramadım ne zaman gitmeliyim şimdi 🤔
tosuncuk25 İki haftada bir dedi doktor 36 sonrasi her hafta ben Tip 1 diyabetli olarak riskli gebeyim şuan 31+5
queenanne1 dilaradoyan benim doktor her hafta çağırıyor🤣 lafın gelişi mi söylüyor artık bilmiyorum hep haftaya randevumuzu alalım diyor giderken😂 tabii hiç öyle gitmedim 3-4 haftada 1 gidiyorum şuan 34 haftalık olcaz en son 31de gitmiştim
SemaaK123 dilaradoyan tam 32. Haftamda gittim muayeneye bir sonraki randevum 35. Haftama verdi nst yapılacak. 37. Haftamda da çatı muayenesi yapacağını söylemişti. Şuanda 32+5 iz🌸