Kızlar 5+1 hamileyim. Pazartesi beta hcg 430 idi bugün(cuma) 2956 olmuş. Bugün keseyi gördük çok şükür. Beta baya yükselmiş. Sizce betayla kalp atışının alakası var mı? Sağlıklı gebelik diyebilir miyiz? Bayramdan sonra kalp atışı duyulabilir mi sizceee? Lütfen bilen yazsın. Bayramda ailelerimize söylemek istiyoruz. Ama henüz kalp atışı duymadığımız için emin değiliz. Sizce ne yapalımm?