Ebru-susam Arakadaşlar bugün gittim doktora sat değerime göre 6 haftalık olmam gerekirken kese 4 buçuk haftalık çıktı bebek hala görünmüyo 10 gün sonra gel dedi normal mi bebeğin görünmemesi
Ebru-susam Gzm122 yaa teşekkür ederim içim tahatladı bundan önce boş gebelik geçirdim o yüzden çok tedirginim
Gzm122 Ebru-susam yok stres yapma 4 hafta daha o kadar erken ki 7. Haftaya kadar bile bazen görünmüyor kese çok normal