babycom456 Kızlar el parmaklarımı kapatamıyorum cok acıyodu doktor normal dedi sekreter magnezyum yazalım dedi normalde bu zamanlarda bırakılıyomus ama yeni başlamıs oldum sıkıntı olur mu ki
hamcokelek33 babycom456 bana da aynı hafta yazdı şimdi 33+2 yiz özellikle sabahları uyandığımda parmaklarımı açamıyoeum ama pek işe yaramadı bende ya
Binnur123 babycom456 bende 29+2 deyim bende daha hiç magnezyum kullanmadım. Doktorum ihtiyacım olmayan ilaçları kullanmamı istemiyor belki sizin de öyledir. Sonuçta bu ilaçlar vitamin olsa da böbrekleri yorabiliyor
Datlum Ben 12. Haftadan beri kullanıyorum fıtık var o yüzden niye bu kadar geç kaldı size son haftalarda burda gördüğüm kadarıyla biraktiriyorlarmiş
babycom456 Datlum evet bende öyle okudum içime kurt düştü simdiye kadar sacede decavit ve gyno feroosanol kullandım
babycom456 ibcmom benim el parmaklarım cok kötü oldu kırt kırt ses geliyo resmen o yuzden verdi sanırım söylemeseydim banada vermicekti
Parinas ibcmom gebenin şikayetlerine bağlı olarak yazılıyor. Ağrı kramp yoğun kasılma vs yaşarsanız yazıyor doktor. Herkesin kullanması şart değil. Düzenli maden suyu tüketiyorsanız o takviyeye de gerek olmayacaktır zaten
zynpknt babycom456 multivitamin o bildiğim kadarıyla içinde d vitamini de vardır ama gebelikte yeterli gelmiyormuş bende regenesis max kullanıyorum ama ekstra d vitamini de kullanıyorum
babycom456 zynpknt ekstradan vermedi kullanmıyorum ya bilseydim damla flan alırdım artık sona yaklastık 😅
zynpknt babycom456 siz d vitamini de isteyin doğumdan sonra da çok lazım tarif ettiğiniz şey kemiklerle ilgiliyse özellikle☺️ şuan için değşl gelecekte kemik erimesi vs olmasın diye kullanıyoruz d vitaminini annem hamilelikte kullanmadığı için ömür boyu kullanmak zorunda geç kaldım diye düşünmeyin 😂
Deryakuzusuuu Ben de 30 da yeni başladım. O da doktora dedim ellerimi açamıyorum diye. Damla d vitamini de kullanıyordum ama hamilelikte olabiliyormuş. Hiçbir şey değiştirmedi hala aynı