ozlm17 geç döllenme olabilir kalp atışı ilerleyen haftalarda gözükebilir siz iğneyi kullanmaya devam edin sağlıklı gebelik ise zaten oluşur tutar merak etmeyin doktorum sağlıksız gebelik ise düşecek olduktan sonra ne yapılsa da o düşer demişti sağlıklıysa tutacaktır inşallah siz stres yapmayın