Fatmabuuyurr Kızlar bugün sabah alttan muayene oldum 8 gibi şimdi kan geldi ama sancım yok doktora gitmelimiyim
Anneolmakisteyenkedi Kan ve su gelişlerinlerinde doktora gidin diyorlar genelde bence gidin nolcakki içiniz rahat eder