ayse5487 kız ver mama öcü değil kendine niye stres yapıyorsun bizde sarılık olunca hızlı geçsin diye doktor tavsiyesi ile mamaya başladık 45 günlük olduk hala kullanıyoruz anne sütü + mama alıyor, bebeğim doysunda ne önemi var yahu aç mı kalsın çocuk daha çabuk büyür toparlar