Kızlarrr çok az kaldı son 1-1,5 ay🥹 ben bu hafta tüm hazırlıkları bitirdim odası dolabı hastane çantası tamam. Tek tük alınacakları kaldı onları halledeceğim ay odaya girip çıkıp bakasım geliyor 🙈
Oda yapmayı başından beri düşünmüyordum ama boş bir odam olunca az masraf yaparak değerlendirmek istedim yine de çok tatlı olduu🥹
Sizlerde durum nedir, hazırlıklar tamam mı?