Cnsnsns Babynurseeee benimde kalp atışından sonra azalttı dozlarımı 12. Haftaya kadar kullanıcaz dedi
Kukoss Kartanesi-24 bir sorun yasadiniz mi? Bende yarin son icicem de 8. Haftama giriyorum yarin. Cuma estrofemle kan ignemi kescegmizi soyledi korkuyorum
Babynurseeee Bmelekkk o zamana kadar devam ettirdi mi canım bende şimdi hastaneye ulaşabildim 8.haftada ara doz ayarlaması yapılacak dedi 10. Haftada tekrar doz ayarlaması dedi yani devam edicek bir süre daha sanki
Bmelekkk Babynurseeee evet aynı doz ile devam ettim ben azaltma yapmadılar 12. Hafta kontrolünde gittiğim doktor bırakabilirsin dedi
Babynurseeee Bmelekkk benim gittiğim hastane zar zor bilgi veriyor farklı şehirde olduğum için ama dediğiniz gibi devam edilecek dedi . Bir kaç kişi kalp atışından sonra bırakıldı diye söyleyince tedirgin oldum açıkçası
Bmelekkk Babynurseeee ben tüp bebek tedavisi gördüğüm yerde muayene olmuyorum başka şehirdeyim , ama transfer olduğum yerdeki hemşire ile konuşunca 12. Haftada bırakın ama takipli doktorunuza sorun dedi gittiğim doktor bilgilendirdi
Kartanesi-24 Kukoss yok elhamdülillah bir sorun yasamadık 24 haftalık olduk çok şükür hiç korkmayın doktorunuz ne diyorsa onu dinleyin bende sizin gibi telaş yapıyordum ister istemez ama bir sorun olmadı sizinde olmaz inşallah
HilalEA Babynurseeee 9. Haftada azaltmaya gitti doktorum 11+5 te bıraktım hatta tüm ilaçları o zaman bıraktık sadece oksapara devam ediyorum
Kukoss Kartanesi-24 ayy icim rahatladi sagolun ya aylarca bu ilaclara bagimli olunca insan korkuyo birakirken ister istemez cidden korkuyodum
Kartanesi-24 Kukoss yok hiç stres yapmayın zaten estrofem kalp atışı duyulunca bırakılıyor bir sorun olmaz inşallah ama diğer kan iğnesi dediğiniz şey nedir kan sulandırıcı iğne mi
Kukoss Kartanesi-24 evet tup bebek oldugu icin hepsi verildi oksapar coraspirin. Coraspirini 6. Haftada kanama olunca kesti oksaparida estrofem kullandigim için veriyodu pihtilasma olmasin diye yapiyomus çünkü Oyuzden bugun ikisni bir kesicez
Kartanesi-24 Kukoss hmm anladım ben hala kan sulandırıcı iğne ve hapa devam ediyorum ama demekki sizin doktorunuz böyle uygun gördü