GEBES3 Kızlar bat 1 Nisan 4 gün var şimdi gidip test aldım kaset yaptım ilk idrarla değil biliyorum ama merak ettim ve negatif çıktı. Hala pozitif şansım var mı sizce ? Başına gelmiş böyle bir şey yaşayan var mı
Cicekbahcesi12 GEBES3 4 gun varsa kaset testte cikmamasi normal canim erken gebelik testi ile sene istersen yasa beklemeye devam et 🥰
gizem_esmr GEBES3 bazi kisiler gecikmeyle bile ogreniyor tabiki hala sansin var canini sıkma hakkinda hayirlisi olsun 💖
GEBES3 Cicekbahcesi12 yarın erken gebeliği de yapacağım tabii üzüldüm modum düştü bilmiyorum lütfen dua edin benim için yarın hayırlısıyla göreyim pozitifi
Cicekbahcesi12 GEBES3 dunyanin sonu degil lutfen negatif bile olsa denemeye devam edin ve elinizden geldigince stres yapmayin insallah mujdei haberlerinizi okuruz burda ❤️
Dygu09 Ben 3 gün varken öğrendim erken gebelik testinde, arkadaşım gecikmeden 5 gün sonra daha öğrenmemişti umudunuzu kaybetmeyin 🙏
GEBES3 Dygu09 maalesef olmadı sabah erken gebelik yapacaktım regl oldum 4 gün önce geldi 😢 6. Ayımız biraz gücüm tükendi artık üzülmücem diyorum ama insan üzülüyor
GEBES3 Cicekbahcesi12 öyle kesinlikle her ay diyorum ki üzülmücem tamam ama negatifi görünce üzülüyorum 6. Ayımız biraz yoruldum sanırım bu ay aslında şöyle bi streste yapmamıştım bilmiyorum aklıbaşında gelirsem dua ederseniz sevinirim 😢
Dygu09 GEBES3 Hayırlısı böyleymiş belki de daha güzelleri olacağı için bekliyorsundur öyle diyelim bolca da dua edelim 🫠💗
GEBES3 Kızlar genel haber ver diyenler için regl oldum şuan sabah test yapacaktım erken ama maalesef 4 gün önce geldi bu ay da nasip olmadı maalesef
Cicekbahcesi12 GEBES3 adet duzensizligi demek vucut kendini gebelige hazirliyor demek bak sevinip umutlanmak icin bir neden daha 😍 her sey cok guzel olucak icini ferah tut 😍
GEBES3 Dygu09 kesinlikle o sığındığım tek şey daha hayırlı zamanda olacaktır belki diyorum ama işte insan üzülüyor da her ay bi umutla yeniden başlayıp negatif görmek üzücü neyse Rabbim en güzle zamanda nasip etsin bana ve isteyen herkese 🤲🏻
GEBES3 Cicekbahcesi12 ayyy o kadar tatlısınız ki inşallah dediğiniz gibidir rabbim bana ve isteyen herkese en kısa zamanda nasip etsin ne diyebilirim ki