minussset 34-35 nasıl riskliymis ya yok öyle birşey haftaniza göre normal gördüm ben. 30 altına düşerse belki sıkı takip ister 25 altı da zaten riskli dediğim gibi. Benim mesela ilk hanileligim serklajli olduğu halde bu hamileliğimde 18. Haftada 33 falan çıkmasına normal bakıldı guvenmeyip eski doktorumla da iletişime geçmiştim o da 25 altına düşerse riskli bakıyoruz biz ama senin geçmişte sıkıntın olduğu için progestan kullanman gerekiyor demişti