Melissduru eğer ikinci gebelikse zaten belli bi açıklık vardır doktor sıyırma yapsa doğumu başlatabilir aslında. Suni sancıyla da desteklenir. Benim de ilk doğumum iri oldu 4 kgydı çok da dikiş oldu. Doktor ikinci bebeğim 37+0 da ultrasonda 3,5 çıktı diye doğumunu başlatalım 40 haftayı beklerse ilki gibi olur dedi kafası da boyuna göre kilosuna göre önde gidiyordu. İri olmasından korkup doğumu başlattık. Sıkıntı olmadı kolayca doğdu çok şükür. Ama ultrasonda göründüğü gibi doğmadı. 3,5 görünen bebek 3025 doğdu