Kızlar 27+0 haftalık hamileyim bilmeden şimdiye kadar sadece sivilce üzerine damla şeklinde İmex bu kremden kullandım . Fakat bugün yazdırmak için gittiğimde hamilelikte kullanılmaması gerektiğini öğrendim . İçerisinde antibiyotik içerdiği için . Kendisi kullanan ya da çevresinde kullanmış olan var mı? Paylaşırsanız çok sevinirim