Seahar Kızlar selam 14 haftalık hamileyim Kolestrolüm 210 çıkmış Normalde en yüksek sınır 200 yazıyor, crpde Verdiğim laboratuvarda sınır 0,5 Benim 0,94 çıkmış sizce bir sorun teşkil eder mi
myangelson Seahar muhtemelen bir sıkıntı yok der. Hamilelikte kolesterol yukselirmis 3. Trimesterda pik yaparmıs, crp de yüksek değil o da hamilelikte biraz yükselebilir
Eceunverkanra Seahar Merhaba, kolestrol degerlerinin hamilelikte pek hukmu yok demisti bana doktorum cunku hamilelikte kolestrol hep yuksek cikiyormus. Benim de ilk hamileligimde kolestrolum yuksek cikiyordu hep doktorum hic sorun olarak gormedi. Degeriniz cok asiri yuksek olmadigi surece sanirim onemli gormuyorlar. Crpniz de normal cikmis gecmis olsun💐
Hanzademerve Seahar ben çok kırmızı et tüketiyorum doğumlu olunca malum yemeklerimiz yağlı oluyor eşimde hep ağır yemek istiyor balayım 🤣🤣
Eceunverkanra Seahar Crp’niz 0.94 cikmadi mi deger olarak? Eger oyleyse bu 10 demek değil ki. 10 olsa 10 yazardı. Her hastanenin referans araligi degisiyor crp’nin vucutta 5in altinda olmasi beklenir 5sinirdir alti cikan degerler sorun teskil etmez. 0.94 ise eger degeriniz 1 bile cikmamis crp endiselenmeyin💐
Seahar Eceunverkanra sınır aralığında 0-0,5 yazıyor çıkan değerde ise 0,97 , bu hesabı 0-5 e vuruncs 10 çıkıyor o yüzden. Yarın doktoruma danışacağım. Umarım bir sorun yoktur. Öok teşekkür ederimmm sizede zaman ayırdınız 🩷