Kızlar geçen pazar yani 5 gün önce pembe renk kanama mı desem leke mi desem bilmiyorum bişey geldi benden doktora gittim progestan hap iğne verildi ama pek ilgilenen olmadı için rahat etmedi dün kendi doktoruma gittim bebek rahim ağzına yakınmış, içeride az bi kanama görünüyordu. Enfeksiyon kaynaklı olabilir dedi ayaklarını uzat dinlen dedi ama benim bi çocuğum daha var sürekli uzanamıyorum ve önümüz bayram sizce arabayla köye gitmekte bir tehlike oluşur mu 1.5 saat uzaklıkta doktora sormayı unuttum.