Cananmrt bence normali tercih edin. Ben sezeryan oldum bebeğimin pozisyonu uygun olmadığı için. Doğum anı vs zorlamadı beni ama doğum sonrası 4-5 gün çok acım oldu. Ağrı değil acı 😂 yataktan kalkarken vs karnım kasıldıkça sanki dikişler atıyormuş gibi acı hissettim. Normal doğum da elbet kolay değildir ama kiminin kolay geçiyor. Bi yanda 12 saat sancı çekmek var diğer yanda 4-5 gün acı çekmek var