Hlz benim de o haftalarda başladı. Şu an 37olduk şükür. Progestan ve magnezyum kullandım. Ayakta kalmamaya çalışın. Ayakta kalınca kasılma oluyor benim karnımda bebekte aşağıda baskı yapıyor. Ama bir şekilde 2buçuk ay geçti. Allah size de sabır, kolaylık versin.