Yildiizr 30+5te su sızıntısı olduğunu öğrendim bende su gibi akıntım oluyordu ama gebeliğin başından beri progestan kullanıyorum akıntım hep fazlaydı o zannediyordum şans eseri fark edildi. Yatışla 34. Haftaya kadar bekleyebilmek umudumuz şuan bir haftadır hastanedeyiz. Bu süreçte cidden renksiz, kokusuz olduğunu fark ettim ve kuruyunca iz bile bırakmıyor resmen. Öksürünce, hapşırınca falan oluyor genelde ayakta kalınca, yürüyünce artıyor. Böyle bi şüpheniz varsa hiç zaman kaybetmeden gidin acilde de bakarlar. Eğer su sızıntısıysa bile başka bir problem olmadığı sürece tedaviyle en azından 34. Haftaya kadar tutmaya çalışılıyor. Ama tabii inşallah basit bi enfeksiyon falandır veya son dönemde akıntı artıyor diyorlar ondan kaynaklıdır 🙏