İlk kızım da karnım 9 ay olduğu halde maksimum 7 gibiydi kiloda çok almamıştım.
Bende bu dertten muzdarip şuan bu hamilelikte millet şimdi bayramda falan görünce diyecek 4 aylık değilde 6 gibi bilmem ne ona canım sıkılıyor ya.s göbeğim zaten vardı iyi yani simdi hamilelige sığınıyorum hehehe