Ksmt-7878 Merhaba arkadaslar 8+3 günlük hamileyim ve diş ağrısı çekiyorum 🥺 ilaç olarak bı tek parol kullanabiliyorum ama eğer altarnatif bsyler varsa söyler misiniz lutfeeeeennn ilaç kullanmak istemiyorum fazla
Selenaycan Tuzlu garara yap ben o şekilde dindiriyordum ağrıyı agrıyam dışının tarafına buz da katabilirsin oda iyi geliyor