bnnryksl çok geçmiş olsun 💐 hep iyi düşünün . Aklınıza kötü şeyler getirmeyin . Her şey çok güzel olacaktır kendinizi onları karşılayacağınız güne hazırlayın. Hamileliğim boyunca ikizlerle ilgili olumsuz yorumlara maruz kaldım. Hiç umursamadım mama da veririm dedim az kiloda da dogabilirler bu sorun değil dedim . Yetememe duygusunu da aştım destek bile istemiyorum şu an . Eşimle beraber çok da güzel bakıyoruz . Sağlıcakla kucağınıza alırsınız inş 🤲🏻